....frivolitková krajka mě okouzlila....

čtvrtek 10. ledna 2013

Vítám vás...

...na mých stránkách, které budu věnovat frivolitkám. Chtěla bych se podělit o radost kterou mi dávají a tak trochu je prezentovat,protože si to zaslouží.
...vázat frivolitky jsem začala o prázdninách v roce 2008. Jako samouk, pouze z knížek od paní Mileny Tomkové a Hany Hořákové, které mi dcera vypůjčila z knihovny. Až za rok a půl jsem si pořídila notebook a tím se mi otevřely obrovské možnosti se zdokonalovat z videí a blogů zahraničních frivolitkářek. Kamarádka mi dala tip na diskuzi FRIVOLITKY-TATTING Dáma.cz  kde jsem se hodně dověděla od zkušených českých frivolitkářek, jsem jim vděčná a moc DĚKUJI!
 Stále se učím a stále mě to baví...



Tak ať se vám tu a frivolitky líbí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Christmas Snowflake