....frivolitková krajka mě okouzlila....

středa 30. ledna 2013

Dečka...

Tak jsem začala vázat dečku.
Dlouho jsem váhala, zda mám vázat dečku, či ne. Frivolitkované dečky se mi moc líbi, to jo, ale protože je nepoužívám, zdálo se mi zbytečné nějakou vázat. Nakonec jsem si přiznala, že to bude zase nová zkušenost. Dlouho jsem všudemožně pátrala, posuzovala náročnost, vybírala tvar a přemýšlela nad barvou. Už jsem z toho přehrabování byla celá zmatená, tak jsem dala na intuici.

Návod jsem našla na tomto blogu Renulek . Neobsahuje nikterak složité tvary. Každá řada je tvořena z jednoho motivku, tak doufám že mi půjde dobře vázat a nebude "zlobit" (vlnit se)

příze Perlé 15/začátek 4 řady
                                   ----------------------------------------------------------------------

...a další den tatitandsee.blogspot

zdraví FrivoLenka

 


 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Christmas Snowflake