....frivolitková krajka mě okouzlila....

sobota 19. ledna 2013

Pokus o barvení...

    Nejraději frivolitky vážu z bílé příze, přesto taky sáhnu po jednobarevné a občas i po melírované, ale nemusím "bláznivé" kombinace barev.
Při vázání z melírovaných přízí mě kolikrát napadlo, že u některých přízích se barvy střídají po docela dlouhých intervalech, takže na malých vzorech se někdy ani všechny nevystřídají.
Jakpak by to asi vypadalo, kdyby se barvy střídaly častěji? Tak jem si udělala jen tak halabala pokus (s barvením příze nemám zkušenost)  ;-)  Při barvení vlasů, jsem trochu barvy napatlala na přadénko z kousku bílé Maxi, po chvilce vymáchala a výsledkem byl "ušmudlaný" shluk nití... Chvíli ležel v krabici, než jsem se odhodlala k vázání, myslela jsem si, že to stejně vyhodím. Ale docela mě překvapilo, jak to dopadlo!




Ve skutečnosti kytička vypadá jak mramorová. To mi dodalo odvahu experimentovat dál :-)

                                              --------------------------------------------------------

...pokračuji v TIAS - 3. den


zdraví FrivoLenka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Christmas Snowflake