....frivolitková krajka mě okouzlila....

čtvrtek 11. dubna 2013

Společný projekt

   Ke společnému vázání dečky na DÁMĚ se připojily i moje šikulky a vedou si dobře. Po diskuzi jak na to, se snaží co jim síly stačí. Aby dečka dopadla perfektně budou prý nejdříve vázat "zkušební" a pak teprve na ostro 

takhle dopadla 1. řada
Před dečkou děvčata vázala ještě nějaké drobnosti.
náušnice a okolek ubrousku

   Já mám také první řadu dečky hotovou, tedy 2x . Jednu s pikotkami a jednu bez pikotek. Nemohu se však rozhodnout v jaké mám dál pokračovat.

s pikotkami?  nebo   bez pikotek?


   Dodatečné všívání korálků do frivolitek mi také nenechává v klidu. Ještě do nedávna jsem si to ani nepřipouštěla. Měla jsem za to, že korálky se musí za každou cenu vkládat při vázání! Ale praxe je jiná. Hlavně v technice ANKARS se dodatečné všívání hojně používá.   

korálky všité silonem
zdraví FrivoLenka
          


Žádné komentáře:

Okomentovat

Christmas Snowflake