....frivolitková krajka mě okouzlila....

pondělí 11. března 2013

Venku...

   ...je jako na podzim. Denní světlo se ale prodlužuje, to je znamení, že jaro bude coby dup.  :-)
Stále mě drží mánie náušnic, snad proto, že výsledek je hned vidět a to mě baví.
Dečka je odložená, protože nemám dost příze,  přemýšlím tedy, že ji ukončím. Snad seženu alespoň klubko, abych udělala ještě pár řad.

náušnicové kombinace:
lesklý kordonet / 1člunek
postup TADY


 
plastické kytičky:

Perlé15 / 1člunek
Už dlouho se mi líbí frivolitky typu Ankars. Když jsem je na blogu Frivole spatřila a pak na videu Karen ukazuje jak na to. Zajásala jsem. Mám se zase co učit. ;-)
Tak zatím jen takový pokus na "cvičné" přízi. Není přesně podle návodu, jen výmysl. Příze Nika a Maxi. Jedním člunkem.





Objevila jsem je u Maranty a chodím se tam kochat....

zdraví FrivoLenka

1 komentář:

  1. Hello Lenka, you have a lot of pretty things on your blog. I like your Ankars motifs, particularly the orange and green, very lovely!

    OdpovědětVymazat

Christmas Snowflake